donderdag 9 juli 2009

Hamburger op het plein

Vandaag een topdag gehad. Dochter J. was helemaal in haar hum. Zelfs De Eeuwige Jachtvelden kon dat niet verpesten. Om 11.15 met wandelwagen richting stad en om 11.45 begon dochter vlak voor het Plein in te dommelen. Inmiddels heb ik wel geleerd dat je dit soort kansen niet moet laten liggen. Dus de beoogde bestemming Lapsang gelaten voor wat het is en op het Plein op advies van collega E. bij De Eeuwige Jachtvelden aangeschoven. De cappuccino was matig. Sterker dan gisteren bij B&B, maar het schuim nauwelijks beter. De espresso aan het eind was wel lekker. Koffie zetten kunnen ze dus, alleen het melkschuimtrucje lukt nog niet. Zoals altijd bleek serveren op het Plein weer net iets moeilijker dan elders in Den Haag, gelukkig bleef Janne lekker slapen en kon ik lezen hoe Odysseus de Cycloop tuk had. Tussendoor kreeg ik een broodje carpaccio aangeboden, maar dat weigerde ik beleefd tot genoegen van mijn buurvrouw die het had besteld. Spijt als haren op mijn hoofd nadat ik mijn hamburger kreeg (kon E. niet weten, die is vegetarisch). Het broodje was oud en droog. Na twee happen besloten om het vlees dan maar apart op te eten en het broodje te laten voor wat het was. Dat bleek niet veel beter. Als ze hier 960 cent voor vragen, dan is de prijs van paneermeel kennelijk erg hoog. Conclusie. Niemand moet hier eten -ook Odysseus niet- een beter alternatief voor hamburgers vind je om de hoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten